جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

پلتفرم مشاوره و کوچینگ تحصیلی

نویسنده:

حامد صالحی

آموزش در خانه(هوم اسکول)

هوم اسکول

آموزش در خانه (همچنین به عنوان یادگیری مبتنی بر خانه نامیده می شود)، یک فرآیند آموزشی است که در آن والدین یا مربیان به کودکان به جای اینکه به طور رسمی در یک محیط عمومی یا مدرسه ارائه شده آموزش ببینند، در خانه به آنها آموزش می دهند.

اگر والدین از ثبت نام فرزندان خود در مدارس دولتی ناراحت نباشند، تحصیل در خانه در اکثر ایالت ها و حوزه های قضایی مجاز است. بسیاری از والدین از آموزش در خانه برای فرزندان خود حمایت می کنند، زیرا آنها کنترل دقیق برنامه درسی را در اختیار دارند، می توانند اطمینان حاصل کنند که فرزندانشان در طول روز در محیط امنی هستند و می توانند آموزش های اخلاقی و دینی را ارائه دهند که در سیستم مدارس دولتی مجاز نیست.

 

هوم اسکول

دلایل اصلی والدین برای آموزش فرزندانشان در خانه عبارتند از (1) نارضایتی از کیفیت آموزش ارائه شده در مدارس رسمی و (2) تمایل به مشارکت بیشتر در آموزش و پرورش فرزندانشان.

والدین دانش‌آموز محصل در خانه، نه تنها از کیفیت آموزش ارائه شده توسط مدارس محلی ناراضی هستند، بلکه نگران قلدری در محیط مدرسه و ناتوانی مدارس در برآوردن نیازهای ویژه و استعدادهای فردی فرزندانشان هستند.

در حالی که آموزش در خانه برای چندین دهه رو به افول بود، اخیراً محبوبیت آن افزایش یافته است. برای کودکان 5 تا 17 ساله که در ایالات متحده زندگی می کنند، آموزش در خانه از 1.1 درصد در سال 2003 به 3.3 درصد در سال 2016 افزایش یافته است.

Unschooling بر محیط آموزشی کمتر ساختارمندی تاکید دارد که در آن علایق دانش‌آموزان و والدین سبک یادگیری و برنامه درسی را هدایت می‌کنند.

موضوعات قابل مطالعه در مورد آموزش در خانه(هوم اسکول)

مزایا و معایب آموزش در منزل

آیا آموزش در خانه برای شما و فرزندتان مناسب است؟

نحوه انتخاب برنامه درسی مدرسه خانگی

چه چیزی برای موفقیت در آموزش خانگی مورد نیاز است؟

آموزش در خانه کودک با نیازهای خاص شما

چگونه بچه های با استعداد را به مدرسه برسانیم

مدرسه دولتی یا مدرسه خانگی – تصمیم گیری

تست استاندارد و آموزش خانگی

برترین دلایل مثبت چرا ما مدرسه خانگی هستیم

Unschooling چیست

مدرسه خانگی در مقابل آموزش از راه دور

 

 

 

 

Homeschooling

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *